Site icon Dobar dan

C-Her konferencija kao ključ razvoja ženskog poduzetništva u BiH

Na konferenciji učestvovalo 30 poduzetnica iz BiH

U prostorijama Tershouse Sarajevo održana C-Her konferencija, koja ima za cilj promovisanje uspješnih poduzetnica, liderki i menadžerica iz cijele Bosne i Hercegovine. Cilj konferencije je da kroz lične primjere uspješnih žena u našem društvu, mladim poduzetnicama se predstave sve etape kreiranja poduzetničkog puta i mehanizmi kako izgraditi uspješnu karijeru iz različitih oblasti. Kroz interaktivne radionice i praktične treninge, poduzetnice su imale priliku da unaprijede svoje vještine, pristup radu i poslovnu filozofiju.

„Ideja vodilja same konferencije pored upoznavanja sa mogućim preprekama na poduzetničkom putu, je umrežavanje i stvaranje novih konekcija za uspješan razvoj biznisa. Ova konferencija želi da osnaži i ohrabri žene u njihovom samostalnom djelovanju“,ističe Uma Đurić, programska koordinatorica Small Steps i Shia & Kark.

Kreiranje uspješnog biznisa na tržištu nije moguće ostvariti bez preuzimanja liderske uloge, i razvoja pravilnog oblika komunikacije prilikom poslovanja. „Uloga liderke se ne provodi samo na poslu već i u svakodnevnom životu. Poduzetnici moraju da shvate da su zapravo oni vjetar u jedra društva, koji pokreću pozitivne procese. Povezivanje u društvenom djelovanju je ključ za razvoj svakog društva“, naglasila je Amra Pandžo, stručnjakinja za teambuilding i komunikacije Shia & Kark.

U finalnom dijelu konferencije, održana je sesija B2B Cafe, na kojoj su najuspješnije liderke i poduzetnice iz BiH podijelile svoja lična iskustva na svom poduzetničkom putu. Na B2B Cafeu, svoja iskustva su predstavile Amra Hašimbegović, direktorica agencije Global Marketing Solutions, Nađa Lutvikadić-Fočo, rukovoditeljica sektora za upravljanje promocijom BH Telecoma, Arduana Pribinja, urednica i novinarka Al Jazeera Balkans, i Amra Začina, suosnivačica kompanije Ministry of Programming.

„Najveći izazov za buduće liderke i menadžerice je razvijanje samosvijesti o ličnom djelovanju, i hrabrosti koja je potrebna na tom putu. Ključ svega je preispitivanje ličnih, kako bi što bolje usavršili svoje djelovanje, naglasila je Amra Začina, suosnivačica i direktorica marketinga kompanije Ministry of Programming.

Učesnice su tokom konferencije prošle trening komunikacije, brainstorming sesiije, te treninga o leadershipu i pozicije moći.

Exit mobile version