Site icon Dobar dan

Biona – put u drugu dimenziju

Razvijamo se od 2005. godine kao kompanija koja proizvodi zdravu, wellness hranu s ciljem pružanja ponude proizvoda na našem tržištu koji su za sve.

Biona proizvodi

Od soja proizvoda koji imaju Crvenku starojugoslavensko zrno soje koje uzgajamo na području Semberije, pa sve do najnovijeg proizvoda okrugle Biona čokolade sa chilly paprikom mi pričamo priču o ljubavi prema hrani ali i čovjeku do kojeg će na kraju sve to doći.

Pored svih naših proizvoda koje imamo u asortimanu, naša druga dimenzija je ustvari optimizacija proizvodnje i čista ekološka budućnost. Nosimo kao kompanija veliki teret odgovornosti za ono što radimo i vjerujemo da to tako svi trebaju da rade. Biona ima velike planove koji se čine malo futuristički i za naše podneblje s obzirom da država ne pridaje mnogo značaja tekućim problemima svijeta.

Dok kompanije širom svijeta razvijaju različite tehnologije kako bi poboljšale svoje procese rada i očuvali prirodu, kod nas taj trend, ako ga i možemo nazvati tako, nije toliko shvaćen ozbiljno. Sigurno ste nekada čuli za food waste koji čak ni nema dobar prevod na naš jezik što ustvari i govori o našem odnosu prema hrani koja više nema upotrebu u sistemu proizvodnje.

BIONA BUDUĆNOST ŽIVIMO SADA

Bionina vizija budućnosti je itekako svijetla, jer ono što radimo nije nikakva alternativa nego prava stvar za budućnost sviju nas. Radimo na više frontova, a cilj je potpuno poslovanje po principima cirkularne ekonomije do 2030 godine. U zadnje dvije godine smo uradili toliko stvari da smo sada sigurni da je ovaj cilj apsolutno izvodiv. Smanjili smo i recikliramo organski otpad. Ukidamo određenu ambalažu i radimo na sistemu upravljanja i ponovnog korištenja ambalaže. Digitalizujemo većinu procesa u kompaniju. Kao šlag na tortu razvijamo proizvode koji su ne samo u skladu sa prirodom nego su priroda sami po sebi.

Šta to znači? To znači da koristimo prirodne sastojke na način da unaprijedimo i održimo naše proizvode bez ikakvih dodataka i konzervansa. Krenuli smo sa veganskim jogurtom. Ali, to je tek “zagrijavanje”. Prirodne zdrave probiotičke kulture sa kojima razvijamo nove proizvode nam omogućuju da idemo u smjeru održivosti, clean label, dugoročnog zdravlja i optimalnih nutrijenata. 

2030ta je godina gdje Biona postaje model održivosti, a ne kompanija čiji je ideal profit. Radimo na stvarima koje su veće od nas samih i to nas čini ponosnim stanovnicima ove planete. Pazimo na naše resurse i razmišljamo kroz širi vremenski okvir.  To ne možemo sami,  zato promovišući ovaj koncept želimo uključiti što više zainteresovanih strana da mijenjamo mindset kod ljudi.

Brišemo liniju kupac-prodavač i ponuđač-potražitelj. Tražimo aktivno učešće u promjeni, od svih.

Za više informacija o Biona proizvodima posjetite BIONA web shop, te našu FB stranicu.

Exit mobile version