Nakon prošlogodišnjeg prvog promotivnog spota pod nazivom “pUNA života” Turistička zajednica Grada Bihaća premijerno je predstavila drugi promotivni projekat pod nazivom „pUNA avanture“ usmjeren na predstavljanje turističkih atributa koje Bihać nudi svojim gostima, bogate ponude rekreativnih, avanturističkih i adrenalinskih, ali i relaksirajućih aktivnosti na otvorenom.
Oba promotivna videa predstavljaju kampanju koja je namijenjena prvenstveno domaćem tržištu, a s kojom se želi podsjetiti potencijalne goste na atraktivne domaće destinacije.
Prednost destinacije Bihać upravo i jeste ta što smo i prije pojave pandemije bili destinacija kvalitetnog, a ne masovnog turizma gdje se svakom gostu poklanja posebna pažnja, nudi osjećaj sigurnosti, privatnosti i brige. Dodamo li na to čist zrak, nezagađenu prirodu i aktivnosti u manjim grupama ljudi koje se baziraju upravo na prirodi, onda to danas moramo još jasnije ponuditi svim potencijalnim posjetiteljima.
Koncept ove kampanje jeste da se realizira pet promotivnih dvojezičnih videa s kojim se destinacija želi promovirati i zaokružiti turističku ponudu grada Bihaća i motivirati ljude da posjete Bihać i njegovu okolinu.
Sam ili sa društvom, pokori slap, osvoji stazu, promijeni pogled, upoznaj ljepotu iz visine i zauzmi svoj stav. Udahni život avanturom i ostavi svoj trag!
pUNA života!, pUNA adrenalina!, pUNA tradicije!, pUNA kulture!, pUNA zabave