Na garden eventu „HYGGE je tamo gdje je JYSK“ predstavljeni su novi trendovi Belonging i Release
Danski lanac JYSK, poznat po promovisanju hygge stila života, predstavio je novi asortiman vrtnog namještaja i dekoracija idealnih za nadolazeće ljeto, kao i trendove Belonging i Release. Ljubitelji novih trendova i smirenih nijansi neutralnih skandinavskih boja uz primjese ružičastih tonova, namještaja od ratana i neobrađenog drveta, te detalja od terakote doći će na svoje.
Predstavljanje novih ljetnih linija namještaja održano je u osebujnom prostoru Bioskopa Balkan u Beogradu. Budući da je riječ o interijeru, na prvu ova se lokacija ne čini kao logičan odabir za predstavljanje vrtnog namještaja, ali upravo nam taj odabir dokazuje kako će pravi komadi i prikladna dekoracija baš svaki prostor pretvoriti u mali, vlastiti hygge kutak.
Povezanost, druženje sa porodicom i prijateljima te stvaranje stress free oaze u svome domu – vrijednosti su koje karakterišu nove ljetne linije.
Zvjezdana Novak, Communications Manager JYSKa za Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Srbiju, istakla je trendove koji nas očekuju, ali i koliko smo blizu danskom receptu za sreću: „Naši proizvodi inspirisani su prirodom i stvarani su tako da svaki detalj doprinosi postizanju ugodnog, funkcionalnog prostora koji sam po sebi odmara i osigurava atmosferu za svakodnevni hygge trenutak. Novi trendovi Belonging i Release imaju isti zadatak: stvoriti ugođaj idealan za druženje sa najdražim ljudima, kao i potaknuti osjećaj pripadnosti i opuštanja. Zahvaljujući prirodnim materijalima i oku ugodnim nijansama te prozračnim komadima namještaja nove linije već prizivaju ljeto i sve što nam ljeto donosi: odmor, opuštanje i neizostavan boravak na zraku u druženju sa porodicom i prijateljima“.
Uz predstavljene trendove, arhitektica Miroslava Amidžić-Ivan iz Deep house grupe, koja se bavi dizajnom interijera, predstavila je nekoliko idejnih rješenja za uređenje vanjskih prostora, uz brojne savjete i preporuke.
Događaju je prisustvovao i Martin Fyn Aamand, Communication i PR manager JYSKa, koji je iz prve ruke ispričao kako Danci pristupaju hyggeu, na koji način ga žive i kako ga uklapaju u svoj svakodnevni život, koji je, kao i kod nas, prilično užurban.
JYSK posluje u regiji sa ukupno 150 trgovina, webshopovima i nešto više od 1400 zaposlenih. Kompanija spaja skandinavski dizajn sa snažnim fokusom na održivost koja je integrisana u svaki segment poslovanja – od utjecaja na suzbijanje klimatskih promjena i upotrebe ekološki prihvatljivih sirovina do sistemske brige o zaposlenima i lokalnim zajednicama u kojima posluje.
Vesna Kukić Lončarić, Country Director JYSKa za Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Srbiju predstavila je tako nove fokuse JYSKa, kao i daljnje planove za ekspanziju. „I dalje nam je velik fokus na ekspanziji i preuređenju trgovina prema novom skandinavskom konceptu kako bi našim kupcima osigurali novi i inspirativniji način kupovine. Do sada smo preuredili 127 trgovina od ukupno 150 sa kojima poslujemo i nastavljamo dalje istim tempom kako bi do septembra 2024. godine završili projekat.
Posebno smo ponosni na svoje održive projekte i razvoj recikliranih proizvoda i ambalaže sa ciljem ostvarivanja svojih dugoročnih ciljeva – da svedemo poslovanje na nultu stopu emitovanja CO2.“
Vjerujemo kako ćete se opustiti u svojim vrtovima i terasama i dovesti dašak Danske u svoj prostor, a za dodatnu inspiraciju posjetite JYSK ljeto 2023 i istražite široku ponudu kvalitetnih komada vrtnog namještaja.