Predstavljamo Melisu Hujić i Etiquette Accessories&Clothes
Ko vas poznaje, zna da iz vas isijava kreativnost. Na koji način je koristite u životu?
Svakodnevno koristim kreativnost. Ujutro kada spremam doručak djeci, trudim se da to lijepo izgleda, preko uređenja životnog prostora do načina oblačenja sebe i drugih.
Možete li nam nešto reći o svom profesionalnom (radnom) iskustvu?
Nakon desetak godina rada u nevladinom i privatnom sektoru kao diplomirani ekonomista, nakon svakodnevne rutine jedostavno sam poželjela raditi neke malo kreativnije, drugačije poslove. Nije bilo jednostavno donijeti takvu odluku, raditi bez radnog vremena, bez sigurnih primanja, niti sam je donijela preko noći, ali moja ljubav prema ovom poslu je bila jača od svih strahova.
Upravo kombinacijom kreativnosti i iskustva je nastala EA?
Upravo tako. To je iskustvo koje još uvijek gradim, a počela sam sa dvanaest godina, možda čak i ranije kada sam lutkicama šila odjeću. Tetka me naučila da šijem, još kao djevojčicu i zahvaljujući njoj ja danas mogu da radim posao koji volim. Priča koja je krenula s potrebom da imam malo drugačiji komad nakita za izlazak, ubrzo je prerasla u svakodnevnu opsesiju. Pri izradi predmeta koji nose ime ovog brenda, uvijek sam se vodila potrebom da to bude nešto drugačije, ali ipak nosivo u različitim prilikama i kombinacijama.
Kome su namijenjeni odjevni predmeti EA?
Sve kreacije su namijenjene ženama kojima je potrebno nešto u čemu će se osjećati posebno. Pri izradi cijelog asortimana brenda, vodim se potrebom da to bude nešto drugačije, ali ipak nosivo u različitim prilikama i kombinacijama. Upravo ta žena, kojoj je potrebno sve i sasvim malo u isto vrijeme, svakodnevno me motivira i daje vjetar u leđa.
Da li ste osjetili posljedice pandemije na vaše poslovanje? Ili/i koji vid podrške je potreban kako bi se biznisi žena dodatno razvili?
Prije pandemije imala sam mnogo planova, koji na žalost nisu realizirani, a sa druge strane, pojavile su se druge mogućnosti koje uopće nisu ni postojale kao opcija. Posljedice pandemije je osjetio cijeli svijet, pa tako i ja. Ja sam osoba koja voli da rješava probleme i smatram da je jako bitno ulagati u promociju te je tako došlo do realizacije pop- up kornera u BBI centru koja se pokazala kao odličan poslovni potez i koncept.
Smatram da je svima, pa tako i ženama, podrška porodice jako važna i ona se u većini slučajeva podrazumijeva, ali podrška koju dobijete od žene poduzetnice ima posebnu težinu i moć. Imam sreću da sam okružena predivnim, uspješnim ženama koje mi daju podstrek i iz kojih crpim snagu. One me motiviraju i inspiriraju, tjeraju da nastavim dalje, da zajednički dijelimo radost, uspjehe i kada je teško, da pružimo jedna drugoj podršku.
Na koji način vršite promociju, prodaju i uopće kako dolazite do kupaca?
Nedavno smo realizovali, uz pomoć BBI centra, smijem reći možda čak i prvi u BIH, pop-up kutak/korner, putem kojeg smo uspjeli promovirati uživo naše proizvode. Koncept promocije se pokazao izuzetno uspješnim te ga planiramo u bližoj budućnosti ponoviti. Pored ovog inovativnog načina promocije, koristimo i društvene mreže (Facebook i Instagram), a naše zadovoljne klijentice su najbolja reklama.
Koji je vaš savjet ženama koje imaju poslovnu ideju?
Nemojte oklijevati, nego hrabro krenite u realizaciju svoje ideje, odmah. Sve što radite iz ljubavi na kraju će dati odlične rezultate, nove spoznaje, nova poznanstva, pomjeranje granica. Treba vrijedno raditi, biti uporan i na kraju svaki trud će se isplatiti, u što ne sumnjam. Također, želim spomenuti članstvo u Udruženju poslovnih žena u BiH, u kojem sam, s jedne strane, upoznala izuzetne žene, a s druge strane, Udruženje mi je omogućilo stvari za koje nisam mislila da se mogu desiti.