Inspirativna predavanja govornika i diskusije istaknutih panelista obilježiće i ove godine konferenciju „Pouzdanost 2021 – Magic of Innovation“, koja će se održati 21. decembra u hotelu Tarčin Forest Resort. Odličan program, zanimljivi predavači, neformalna i inspirativna druženja u ugodnom ambijentu uvijek vode ka nekim novim poslovnim dogovorima i razlog su zbog kojeg se na ovakvim konferencijama uvijek traži mjesto više.
Koje su to inovacije koje su primijenili uspješni menadžeri kako bi prebrodili krizu? Odgovor na ovo pitanje pružiće vlasnici i direktori bonitetno pouzdanih kompanija koji kontinuirano šire područja interesa, teže ka razvoju tržišta i timova, svakodnevno rješavaju izazove sa kojima se susreću.
Program će sadržajno obogatiti predavači iz regiona. Iz Hrvatske nam dolazi Vedran Sorić, prodajni savjetnik s višegodišnjim iskustvom i vlasnik konsultantske firme Sorbel Group. Svojim dinamičnim nastupom usmjerenim ka rezultatima prodaje učesnicima konferencije će ispričati kako u današnje brzo i izazovno doba biti konkurentniji.
Donosimo samo dio njegovog izlaganja u kojem kaže: „Prodaja se mora transformirati i prihvatiti savremene izazove. Vrijeme je da svi sadašnji i budući prodavači prihvate kako, pored osobnog karaktera te temeljnih prodajnih znanja, moraju svladati i prodajne tehnologije kao neizostavan dio struke. Uz prodajni mindset i vještine, prodajni digitalno-tehnološki alati postali su neizostavan dio prodajnog procesa i svih njegovih aspekata, od stvaranja prve prodajne prilike (leada) do zaključenja prodaje, od up-sellinga do cross-sellinga.”
Učesnici ovogodišnje konferencije „Pouzdanost 2021” imaće priliku poslušati još jednog predavača iz regiona. To je Saša Tenodi, jedini NLP trener pod originalnom licencom na ovim prostorima educiran u SAD-u kod dr. Richarda Bandlera (2007.) te začetnik NLP zajednice u Hrvatskoj. „Surove strasti” su broj jedan „business&lifestyle” audio podcast u regiji, u kojem razgovara s ljudima koji su strastveni u nečemu, koji se ujutro bude s osjećajem svrhe i idu spavati s osjećajem postignuća. Ujedno je i suvoditelj emisije „Prodajni mindset”. Od 2021. godine suvlasnik je marketinške agencije „Hangar96 Branding” koja pomaže optimizirati radni dan prodajnom osoblju, jer više sastanaka u jednom radnom danu znači i više ugovora.
Pet miliona prijatelja BiH
U vrijeme kada nam je povezivanje od iznimne važnosti, dolazi nam i platforma „5 Million Friends of Bosnia and Herzegovina”. Iza nje stoji istoimena mlada asocijacija koja planira na jednom online mjestu da sakupi što veći broj pripadnika bh. dijaspore iz cijelog svijeta, prvenstveno onih koji su uspješni, progresivni, obrazovani i dobro integrisani u zemljama prijema, a sa ciljem međusobnog povezivanja, druženja i saradnje, ali i podrške Bosni i Hercegovini kroz sistemske razvojne projekte. Evidentno je da je transfer znanja i tehnologije jednako bitan kao i finansijski transferi koje dijaspora vrši ka BiH.
Opširnije o ovome govoriće na konferenciji Edo Šabanagić, po rođenju Slovenac, poslovno Švicarac, načinom života Francuz, a srcem i porijeklom Bosanac, koji od 1998. godine živi u Parizu. Član je odbora dobrotvorne fondacije „La Terra Nostra“, član i ambasador globalnog umrežavanja i-dijaspora / i-platform i inicijator projekta „5 Million Friends of Bosnia Herzegovina“.